Wat verandert er?

Heutink ICT en Station to Station zijn gefuseerd waardoor ook de rechten en plichten gehandhaafd blijven. Er verandert dus bijna niets. Wij blijven onze klanten bedienen met de bekende mensen, producten en diensten. Voor alle informatie kunt u voortaan terecht op deze website.

Enkele jaren geleden is Station to Station overgenomen door de Odin Groep waartoe ook Heutink ICT behoort. Lange tijd hebben beide bedrijven als zusterbedrijven naast elkaar geopereerd. In 2013 zijn enkele stappen ondernomen om het beste van de twee bedrijven te combineren en de processen op de achtergrond samen te voegen. Zo zijn de servicedesk en technische buitendienst bijna geruisloos samengegaan en zijn de beste producten en oplossingen over en weer uitgewisseld. Alleen de mensen aan ‘de voorkant’ droegen nog de naam Station to Station. Omdat we er van overtuigd zijn dat het huidige Station to Station en het huidige Heutink ICT ook aan de voorkant van de organisaties het beste van twee werelden kunnen combineren, voegen we deze verkooporganisaties samen.

Voor het plaatsen van meldingen, wijzigen van accountsgegevens en het terugvinden van uw facturen verwijzen wij u graag door naar het "Mijn Heutink" gedeelte op deze website. U komt hier door rechtsboven op de knop "Inloggen" te klikken of via de volgende url: https://www.heutink-ict.nl/MijnHeutink/Servicedesk. U kunt inloggen met de gegevens waarmee u voorheen ook op de Station to Station portal inlogde. Mocht u reeds een account bij Heutink ICT hebben, dan zijn deze inloggegevens leidend.
 
 

Onze nieuwe gegevens:

Heutink ICT
Expolaan 50 
7556 BE Hengelo (Ov.)

Telefoon (074) 240 46 06 
Servicedesk (074) 240 46 66 
Emailadres info@heutink-ict.nl

IBAN NL53 RABO 0158 3334 62 
BTW NL 8032.94.323.B01
K.v.K Enschede 06073970

LET OP! Het bankrekeningnummer is voor Station to Station klanten gelijk. Alleen de tenaamstelling verandert in Heutink ICT.



Opleidingsaanbod blijft gehandhaafd



 

Alle opleidingen en trainingen die specifiek waren voor Station to Station, zijn in de nieuwe situatie opgenomen in het aanbod van Heutink ICT. Dit geldt dus ook voor de unieke Post HBO Opleiding voor ICT-coördinatoren.

 



Heeft u nog vragen?



Als u naar aanleiding van het bovenstaande nog vragen heeft, adviseren wij u allereerst de Veelgestelde Vragen hieronder te raadplegen. Vindt u daar niet het antwoord dat u zoekt, dan kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer 074 - 240 46 00. 

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u een overzicht van veelgestelde vragen omtrent de fusie van Station to Station en Heutink ICT. Wij hebben geprobeerd elke vraag zo helder mogelijk te beantwoorden.

Wie is vanaf 1 januari 2015 mijn accountmanager?

U blijft contact houden met uw vertrouwde contactpersoon. Zij zijn bereikbaar via het Heutink ICT telefoonnummer.

Hoe zit het met de facturen en het bankrekeningnummer?

U ontvangt uw facturen nu vanuit Heutink ICT. Het bankrekeningnummer blijft echter gelijk. Alleen de tenaamstelling verandert in Heutink ICT. Het rekeningnummer wordt dus IBAN NL53 RABO 0158 3334 62 tnv Heutink ICT.

Verandert het bezoek- en/of postadres?

Nee. Station to Station was al gevestigd op hetzelfde adres als Heutink ICT. Het adres is:

Expolaan 50

7556  BE HENGELO (O)

Kan ik met mijn huidige gegevens ook in de Heutink shop?

Dat kan. Alle inloggegevens zijn vanaf 1 januari 2015 ook geldig voor de webshop van Heutink ICT. Indien u nog geen inloggegevens heeft voor de webshop kunt u dat hier aanvragen.

Wat gebeurt er met de serviceportal Mijn Station?

Deze serviceportal is overgezet naar Heutink ICT. Deze is vanuit www.heutink-ict.nl te benaderen door in te loggen rechts bovenin de site. Na inloggen vindt u dezelfde gegevens als in de oude portal. Uw gehele historie is overgezet.

Wat gebeurt er als ik al een klantlogin bij Station to Station en Heutink ICT had?

 In dat geval zijn de inloggegevens van Heutink ICT leidend.