Chat with us, powered by LiveChat
Home - Service - Office 365 - Beheerder - Mailgroepen aanmaken
Deel deze pagina:

Waarmee kunnen wij je helpen?

Beheerder - Mailgroepen aanmaken

Verschillende mailgroepen:

Office 365

Office 365-groepen (aanbevolen zijn een geweldige manier voor teams om samen te werken. Teams krijgen een groeps-e-mailadres en een gedeelde werkruimte voor gesprekken, bestanden en agendagebeurtenissen.

Distributielijst

Distributielijsten kun je een e-mail verzenden naar alle leden van de lijst. Je kunt zelfs personen buiten jouw organisatie toestemming geven om e-mail naar een lijst te verzenden.

Beveiligingsgroep met e-mail

Beveiligingsgroepen met e-mail kunnen worden gebruikt om de toegang tot OneDrive en SharePoint te beheren, en om e-mail te verzenden naar alle leden van de lijst.

Beveiliging

Beveiligingsgroepen kun je de toegang tot OneDrive en SharePoint bepalen

  • Log in als beheerder op https://portal.office.com

  • Klik onder alle apps op “Beheer”
  • Klik onder Groepen op Groepen.

  • Klik op + Groep toevoegen, vul de gegevens in en klik op Toevoegen.

  • Zodra u de groep heeft aan gemaakt kan het tot 60 minuten duren voordat de groep zichtbaar zal zijn en u gebruikers kunt toevoegen.
Wilt u gebruikers toevoegen aan de mailgroep? Ga naar “Mailadressen toevoegen aan mailgroep” (link naar handleiding; O365 Beheerder – Mailadressen toevoegen aan mailgroep)

MOO
Alles over onze digitale leer- en werkomgeving
Deklas.nu
Alles over lokale servers en netwerkomgevingen
Hardware
Vragen over Chromebooks, tablets of notebooks?
Infra en Wifi
Alles over WiFi, routers, printers en internet
DPM
Touchscreens, digiborden, mobiele devices en audio
MDM
Info over Mobile Device
Management