Nieuwe features

In het kader van verbeteringen tussen MOO en basispoort wordt vandaag een nieuwe functionaliteit beschikbaar gesteld. Het betreft een koppeling tussen de admin-rol in MOO en Basispoort.

Als ICT-coördinator (kortweg admin-gebruiker) is het erg lastig om tussen Basispoort en MOO te schakelen. Daarom is het vanaf vandaag mogelijk om zonder verdere inlog (SSO) als ICT-coördinator in Basispoort aan te melden. Dus met één aanmelding kan de ICT-coördinator zowel in MOO als in Basispoort beheerwerkzaamheden verrichten. Dit bespaart veel tijd en geeft de ICT-coördinator sneller inzicht in de instelling van beide instanties.

Hoe werkt het precies?

Heel simpel. De gebruiker logt in als admin op een werkstation (en is dus ook ingelogd als MOO-admin). Bij het opstarten van de website basispoort.nl krijgt men een overzicht van alle ICT-coördinatoren van de betreffende locatie. De admin selecteert de eigen naam en het beheerscherm van basispoort wordt geopend. De nieuwe functionaliteit is vandaag vanaf 19.05 beschikbaar. Om 19.00 uur wordt onze dienstverlening heel even onderbroken om de nieuwe release in productie te nemen!

Media
  • nieuwe-features-banner.jpg
  • nieuwe-features-thumb.jpg