Chat with us, powered by LiveChat

Waarmee kunnen wij je helpen?

Online Backup

Het kan zijn dat je e-mail ontvangt van de Online Back-up. Dit komt omdat uw e-mail adres dan is geregistreerd bij de betreffende applicatie. Het kan zijn dat er in de mail gesproken wordt over een melding waarin de back-up aangeeft ‘completed with errors’.

Maar wat houdt deze melding nu eigenlijk in?

Om met goed nieuws te beginnen, de back-up is wel succesvol gemaakt, echter niet alle bestanden zijn kunnen meegenomen in de back-up. Reden is dat er één of meerdere collega’s ingelogd zijn geweest/gebleven terwijl de back-up gemaakt werd. De bestanden die de betreffende gebruikers destijds geopend had, zijn in dit geval niet mee kunnen nemen in de back-up opdracht.

Wat kunt u er aan doen om dit te voorkomen?

Het enige wat je kunt doen is de collega’s en leerlingen vragen om ten alle tijde af te melden van de PC’s.

MOO
Alles over onze digitale leer- en werkomgeving
Deklas.nu
Alles over lokale servers en netwerkomgevingen
Hardware
Vragen over Chromebooks, tablets of notebooks?
Infra en Wifi
Alles over WiFi, routers, printers en internet
DPM
Touchscreens, digiborden, mobiele devices en audio
MDM
Info over Mobile Device
Management