Dag voor Kerst - 25 december 2018 - open
Zoeken:
Service | Infra en Wifi (Nieuw) | Online Backup

Online Backup

Het kan zijn dat je e-mail ontvangt van de Online Back-up. Dit komt omdat uw e-mail adres dan is geregistreerd bij de betreffende applicatie. Het kan zijn dat er in de mail gesproken wordt over een melding waarin de back-up aangeeft ‘completed with errors’.

Maar wat houdt deze melding nu eigenlijk in?

Om met goed nieuws te beginnen, de back-up is wel succesvol gemaakt, echter niet alle bestanden zijn kunnen meegenomen in de back-up. Reden is dat er één of meerdere collega’s ingelogd zijn geweest/gebleven terwijl de back-up gemaakt werd. De bestanden die de betreffende gebruikers destijds geopend had, zijn in dit geval niet mee kunnen nemen in de back-up opdracht.

Wat kunt u er aan doen om dit te voorkomen?

Het enige wat je kunt doen is de collega’s en leerlingen vragen om ten alle tijde af te melden van de PC’s.

Online Service Manager

Nog geen inlog? Klik hier

Direct Contact

Tel.: 074 240 46 66

TeamViewer starten

Blijf.up-to-date

Blijf op de hoogte van nieuws, acties en kennissessies of neem direct contact op

>Maak een belafspraak >Cursussen en trainingen >Aanmelden nieuwsbrief