Dag voor Kerst - 25 december 2018 - open
Zoeken:
Service | MOO (Nieuw) | Startpagina | MOO wachtwoord vergeten - MOO wachtwoord herstellen

MOO wachtwoord vergeten - MOO wachtwoord herstellen

Heb je in het verleden herstelgegevens in MOO ingevoerd? Dan kun je met onderstaande stappen eenvoudig zelf je MOO wachtwoord resetten.

Indien je je herstelgegevens nog nooit hebt ingevoerd: vraag dan via je ICT-Coördinator een nieuw wachtwoord op. Vergeet daarna niet je herstelgegevens alsnog in te voeren, zodat je in de toekomst wel zelf je wachtwoord kan resetten. Vanaf de inlogpagina van MOO kun je direct een nieuw wachtwoord instellen als je een mobiel nummer of e-mailadres hebt ingevuld.

.

  • Stap 1 Om je wachtwoord te wijzigen klik je op Wachtwoord vergeten?
    De volgende pagina opent:
  • Stap 2 Vul hier je gebruikersnaam in.
    Dit is de gebruikersnaam waarmee je in MOO of deklas.nu inlogt. Mocht je jouw gebruikersnaam niet weten, neem dan contact op met je leerkracht of de ICT-Coördinator.
  • Stap 3 Klik vervolgens op Verder.
    Je krijgt nu een e-mail of sms met een inlogcode.
    • Als je in MOO je e-mailadres en je telefoonnummer hebt ingevuld, krijg je een e-mail met de inlogcode.
    • Als je alleen je telefoonnummer hebt ingevuld, krijg je een sms met de inlogcode.
  • Stap 4 Vul de code in bij het veld Inlogcode en klik op Verder.
  • TIP: Kan je niet bij dat e-mail adres? Als je ook een mobiel nummer hebt ingevoerd in MOO, kun je met de link “Problemen met de inlogcode?” eenmalig de inlogcode per sms ontvangen.
  • Stap 5 Je kunt nu je wachtwoord wijzigen. Kies een wachtwoord dat voldoet aan de eisen die hiervoor gesteld zijn.

  • Tip: Als je wachtwoord voldoet aan vereisten, dan zal de kleur veranderen van ROOD naar GROEN.
  • Stap 6 Klik op Verder om door te gaan.
  • Stap 7 Je wachtwoord is nu gewijzigd, klik op verder en log in met je nieuwe wachtwoord.

Veelgestelde vragen

  1. Foutmelding “De opgegeven gebruikersnaam is onbekend”
    Als je deze melding krijgt, weten we niet wie je bent. Je hebt misschien een typefout gemaakt of je gebruikt niet je volledige gebruikersnaam. Vraag aan je leraar of de ICT-Coördinator wat je gebruikersnaam is en probeer het opnieuw.
  2. Foutmelding “Er zijn geen gegevens ingevuld. Er kan geen inlogcode verzonden worden.”

  3. Als je deze melding krijgt heb je nog niet je gegevens in MOO ingevuld. Je kunt nu niet je wachtwoord wijzigen met behulp van Wachtwoord vergeten?
    Vraag je ICT-Coördinator of je leerkracht om het wachtwoord te wijzigen. Als je weer kan inloggen, vul dan de gegevens in. Hoe je dat doet lees je hier.
    Let op:
    • Deze melding krijg je ook als je probeert om het wachtwoord van een groepsaccount te wijzigen. Het is niet mogelijk om wachtwoorden van groepsaccounts op deze manier te wijzigen.
    • Deze melding krijg je ook als je gebruik maakt een plaatjeswachtwoord. Het is niet mogelijk om een plaatjeswachtwoord met behulp van Wachtwoord vergeten? te wijzigen. Vraag je ICT-Coördinator of je leerkracht om het wachtwoord te wijzigen.
  4. Foutmelding “De inlogcode kan niet worden verstuurd.”

  5. Als deze foutmelding wordt getoond, is je e-mailadres of je telefoonnummer niet goed ingevuld. Ook kan het zijn dat er een storing is bij jouw e-mailprovider of bij ons. Vraag je ICT-Coördinator of je leerkracht om het wachtwoord te wijzigen en controleer de gegevens die je hebt ingevoerd.

Online Service Manager

Nog geen inlog? Klik hier

Direct Contact

Tel.: 074 240 46 66

TeamViewer starten

Blijf.up-to-date

Blijf op de hoogte van nieuws, acties en kennissessies of neem direct contact op

>Maak een belafspraak >Cursussen en trainingen >Aanmelden nieuwsbrief