Dag voor Kerst - 25 december 2018 - open
Zoeken:
Service | DPM (Nieuw) | 1. Geen verbinding bord – HD Board

1. Geen verbinding bord – HD Board

HD Board (Kleur)

  1. Controleer of de USB welke vanuit het bord naar de werkstation verbonden is bij de werkstation.
    (Hoe kan ik dit controleren? Vaak zijn er 3 USB’s verbonden; een muis, toetsenbord en de kabel van het bord. Volg de kabel en controleer of deze goed vast zit in het bord)
  2. Start de stuurprogramma van de HD board driver
  3. Selecteer HD-Board met gekleurde knoppen knoppen en druk op OK

  4. Rechts onderin verschijnt er een meldingsvenster
    Als er wordt aangegeven; Mislukt
    1. Verbind de USB kabel in een ander poort
    2. Heeft dit niet geholpen? Controleer de Control Box. (Rechteronderkant van het bord)
    3. Is de ledverlichting ROOD?
      • Ja, verwijder dan de driver en installeer deze opnieuw
      • Nee, neem dan contact op met Heutink ICT Servicedesk
  5. Als er wordt aangegeven; Verbinding gelukt is er verbinding met het bord en kan er gebruik worden gemaakt van de pen!
    Tip! Werkt het schrijven niet bij een lesmethode? Probeer het dan via het programma PAINT.

Online Service Manager

Nog geen inlog? Klik hier

Direct Contact

Tel.: 074 240 46 66

TeamViewer starten

Blijf.up-to-date

Blijf op de hoogte van nieuws, acties en kennissessies of neem direct contact op

>Maak een belafspraak >Cursussen en trainingen >Aanmelden nieuwsbrief