Chat with us, powered by LiveChat
Home - Service - DPM - Algemeen - Geen verbinding - HD Board (Kleur)
Deel deze pagina:

Waarmee kunnen wij je helpen?

Geen verbinding - HD Board (Kleur)

HD Board (Kleur)

  1. Controleer of de USB welke vanuit het bord naar de werkstation verbonden is bij de werkstation.
    (Hoe kan ik dit controleren? Vaak zijn er 3 USB’s verbonden; een muis, toetsenbord en de kabel van het bord. Volg de kabel en controleer of deze goed vast zit in het bord)
  2. Start de stuurprogramma van de HD board driver
  3. Selecteer HD-Board met gekleurde knoppen knoppen en druk op OK

  4. Rechts onderin verschijnt er een meldingsvenster
    Als er wordt aangegeven; Mislukt
    1. Verbind de USB kabel in een ander poort
    2. Heeft dit niet geholpen? Controleer de Control Box. (Rechteronderkant van het bord)
    3. Is de ledverlichting ROOD?
      • Ja, verwijder dan de driver en installeer deze opnieuw
      • Nee, neem dan contact op met Heutink ICT Servicedesk
  5. Als er wordt aangegeven; Verbinding gelukt is er verbinding met het bord en kan er gebruik worden gemaakt van de pen!
    Tip! Werkt het schrijven niet bij een lesmethode? Probeer het dan via het programma PAINT.

MOO
Alles over onze digitale leer- en werkomgeving
Deklas.nu
Alles over lokale servers en netwerkomgevingen
Hardware
Vragen over Chromebooks, tablets of notebooks?
Infra en Wifi
Alles over WiFi, routers, printers en internet
DPM
Touchscreens, digiborden, mobiele devices en audio
MDM
Info over Mobile Device
Management