Geef online uw melding door
ICT Coördinator?
Docent
Nog geen inlog? Klik hier
Direct contact
Home - Service - DPM - Algemeen - Geen verbinding - HD Board (Kleur)
Deel deze pagina:

Waarmee kunnen wij je helpen

Geen verbinding - HD Board (Kleur)

HD Board (Kleur)

  1. Controleer of de USB welke vanuit het bord naar de werkstation verbonden is bij de werkstation.
    (Hoe kan ik dit controleren? Vaak zijn er 3 USB’s verbonden; een muis, toetsenbord en de kabel van het bord. Volg de kabel en controleer of deze goed vast zit in het bord)
  2. Start de stuurprogramma van de HD board driver
  3. Selecteer HD-Board met gekleurde knoppen knoppen en druk op OK

  4. Rechts onderin verschijnt er een meldingsvenster
    Als er wordt aangegeven; Mislukt
    1. Verbind de USB kabel in een ander poort
    2. Heeft dit niet geholpen? Controleer de Control Box. (Rechteronderkant van het bord)
    3. Is de ledverlichting ROOD?
      • Ja, verwijder dan de driver en installeer deze opnieuw
      • Nee, neem dan contact op met Heutink ICT Servicedesk
  5. Als er wordt aangegeven; Verbinding gelukt is er verbinding met het bord en kan er gebruik worden gemaakt van de pen!
    Tip! Werkt het schrijven niet bij een lesmethode? Probeer het dan via het programma PAINT.

Blijfup-to-date

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van nieuws en acties

*
500.000 kinderen en duizenden onderwijsprofessionals leren en werken dagelijks in MOO 500.000 kinderen en duizenden onderwijsprofessionals leren en werken dagelijks in MOO
20 jaar ervaring in ICT 20 jaar ervaring in ICT
ICT-artikelen bestel je op heutink.nl ICT-artikelen bestel je op heutink.nl
Grootste assortiment Grootste assortiment
Werken en leren in de cloud met MOO Werken en leren in de cloud met MOO