Dag voor Kerst - 25 december 2018 - open
Zoeken:
Service | Infra en Wifi (Nieuw) | 1. Traag Netwerk

1. Traag Netwerk

Een traag netwerk kan veroorzaakt worden door verschillende factoren, de makkelijkste factor welke op te lossen is door de klant wordt beschreven in de handleiding.
We merken op dat trage netwerken veroorzaakt worden door hoge uptimes van netwerkapparaten in het netwerk. Een uptime betekend: Hoe lang is het apparaat al online.

Je kunt netwerkapparaten vergelijken met de modem die je thuis hebt staan, de modem herstart je ook wel eens na een maand of 3 wanneer je een traag of onstabiel netwerk hebt.
De netwerkapparaten zijn continu online waardoor ze na verloop van tijd iets trager functioneren, we lossen het probleem op door het apparaat te herstarten.

Waar vind ik de apparaten?

Je kunt de apparaten vinden in de patchkast van de school.

Welke apparaten mogen herstart worden?

  • Modem
  • Router
  • Switches
Mocht het probleem niet verholpen zijn na het herstarten van de apparaten dan mag er telefonisch contact gelegd worden met de Servicedesk.

Online Service Manager

Nog geen inlog? Klik hier

Direct Contact

Tel.: 074 240 46 66

TeamViewer starten

Blijf.up-to-date

Blijf op de hoogte van nieuws, acties en kennissessies of neem direct contact op

>Maak een belafspraak >Cursussen en trainingen >Aanmelden nieuwsbrief