Geef online uw melding door
Inloggen als ICT Coördinator
Inloggen als een Docent
Nog geen inlog? Klik hier
Direct contact

Tel.: 074 240 46 66

TeamViewer starten

Waarmee kunnen wij je helpen

Traag Netwerk

Een traag netwerk kan veroorzaakt worden door verschillende factoren, de makkelijkste factor welke op te lossen is door de klant wordt beschreven in de handleiding.
We merken op dat trage netwerken veroorzaakt worden door hoge uptimes van netwerkapparaten in het netwerk. Een uptime betekend: Hoe lang is het apparaat al online.

Je kunt netwerkapparaten vergelijken met de modem die je thuis hebt staan, de modem herstart je ook wel eens na een maand of 3 wanneer je een traag of onstabiel netwerk hebt.
De netwerkapparaten zijn continu online waardoor ze na verloop van tijd iets trager functioneren, we lossen het probleem op door het apparaat te herstarten.

Waar vind ik de apparaten?

Je kunt de apparaten vinden in de patchkast van de school.

Welke apparaten mogen herstart worden?

  • Modem
  • Router
  • Switches
Mocht het probleem niet verholpen zijn na het herstarten van de apparaten dan mag er telefonisch contact gelegd worden met de Servicedesk.

Blijfup-to-date

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van nieuws en acties

*
500.000 kinderen en duizenden onderwijsprofessionals leren en werken dagelijks in MOO 500.000 kinderen en duizenden onderwijsprofessionals leren en werken dagelijks in MOO
20 jaar ervaring in ICT 20 jaar ervaring in ICT
ICT-artikelen bestel je op heutink.nl ICT-artikelen bestel je op heutink.nl
Grootste assortiment Grootste assortiment
Werken en leren in de cloud met MOO Werken en leren in de cloud met MOO