Home - Service - MOO - MOO Beheer - MOO toevoegen aan personeelsgroep
Deel deze pagina:

MOO toevoegen aan personeelsgroep

 

Een leerkracht toevoegen aan een personeelsgroep kan alleen door een ICT-coördinator gedaan worden.

Open MOO beheer.

Klik op het woord groep, onder het huisje, in de linkbovenhoek.
Selecteer in het menu Personeelsgroep.



Selecteer bij Alle personeel een of meerdere personen door op het vierkantje in de linkerbovenhoek van de tegel te klikken.

Klik op Toewijzen bovenin het scherm.


 

 

Selecteer nu aan de rechterkant een groep en klik op Selectie toewijzen.

Als je iemand aan meer dan één personeelsgroep wilt toevoegen herhaal je deze stappen voor de volgende personeelsgroep.

 Het toewijzen van personeelsleden aan personeelsgroepen gebeurt niet automatisch. Dit moet altijd handmatig gebeuren als er een nieuw persoon wordt toegevoegd aan MOO.

Blijfup-to-date

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van nieuws en acties

*